the bloggers !

Wednesday, 26 December 2012

eh eh, kita kena tag jgk lah! :D

Assalamualaikum & hye semua! :)

tgh berblogwalking , tetiba ternampak ada org tag kita..hye diyana! :D terujalah pulak.hihi.maka nya, marilah kita menjawab soalan2 yg telah diberikan.


1. Siapa diri saya dirumah?

* kakak sulung yg garang pastu suka membebel.haha

2. Siapa diri saya disamping rakan?

* budak perempuan paling kecoh paling byk cakap.haha

3. LIMA benda yg di idam-idam kan, tapi tak dapat lagi

* samsung note II . nyummy3
* bercuti yg betul2 bercuti di kundasang dan seluruh Sabah *wink wink*
* rumah sendiri :)
* kereta idaman mini cooper.
* suami *eh, yg ni benda ke?haha*


4. Siapakah nama pasangan merangkap buah hati pengarang jantung saya?

* Nurul Hazriq bin Mokthar *comel kan nama beliau?hihi*


5. Ceritakan LIMA perkara saya paling suka tentang dia

* sukaaaaaa sgt gaduh dgn sy ;p
* sukaaaaaa sgt sakat sy :)
* sggup lyn si kaki merajuk ni :)
* always take care of me :)
* sbb nama dia ada Nurul.krh3


6. Tarikh membina ikatan?

* 5 June 2011 (merisik)
* 31 Disember 2011 (tunang)
* ________ (nikah yg tlh dipostpone)


7. Kenangan pahit bersama pasangan anda?

* kena tengking, kena jerit sbb tak thn dgn kedegilan diriku ini.hehe


8. Lagu Tema Cinta?

* byk nau..taktau lagu yg mana nk dipilih.hehe

9. Apa perubahan yang saya nak tengok pada dia?

* jgn ckp kuat2 dgn kita blh tak..:) (sbb dia dh biasa jerit2 dgn bangla,indon etc..so, bila ckp pun mesti suara kuat2 :( )


10. Tag member laen

* kak pida
* nurul
* miss as
* niza
* cik mah
* linda
* zila
* ayong
* sha aka orked

 ~kisah hati cikCT~

9 comments:

Diyana said...

eh2...
nama dia ada Nurul.. unik~
hehehe

Miss Hidy said...

Haa terpegun dengan nama kicap yang sebenar :O

Miss Hidy said...

eh ko taq aku ke mcik..xnk jwb bole..ahaha..

cikCT said...

diyana:tulah pasal..comel kan ada nama nurul.haha

nurul:kena jwb kalau tak sabtu ni ko jln sorg2.haha. eh, ko pun taktau eh kicap da nama nurul

outbound malang said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Perbedaan di antara kedua golongan ini adalah golongan pertama benar-benar hidup, sementara golongan kedua hanya sekedar hidup apa adanya
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ..

orked violet said...

npe sume wat tag-mengetag nih??hoho

comeL2 jek korg kan

Miss Red said...

haha.....aku dah jawab.....^^.soalan susah kot..:P ok bye.

AyongAtikah Zaid said...

comel!Eh...kena tag la...nnt free2ayong buat ye...thanks igt ayong...:-)

Pida said...

cikCT, apa tindakan seterusnya kalau kena tag ni? Hehe..

Yang pasal kundasang tu, boleh pergi bulan madu kat sana. Lebih baik ke kundasang daripada genting atau cameron. Sejuuukkk sangat. Best!