the bloggers !

Friday, 7 December 2012

korang2, jom ?

Assalamualaikum & hye semua! :)


a quick update!
esok, insyaAllah rancangnya nk ke kenduri ZIEMA 
dah plan dgn ZILA,  sekali dgn dia esok :D
so, anyone yg area KL rasa free jom jumpa kat sana
blh kenal2 pastu buat kecoh kat kenduri org ..hihi


1st time dpt kad kawen dr blogger..teruja! 
*sampulsuratpunkonakuploadkan?*


the wedding card :)

 ~kisah hati cikCT~

7 comments:

s h a said...

Beshnye kalau boleh pg.Aritu sha plan nk pg kenduri cik bin (bintang hati) x jadi sebab byk sgt kenduri.X berkesempatan lg nk pg kenduri kawan b2b.Uwaa...

cikCT said...

nnt kenduri kita sha kena pg tau..mlk sebelah je dgn senawang ...hihi :)

xpe, nnt ada rezeki blh pg kenduri lain pulak kan.. :)

orked violet said...

bLe wedd nye???

cikCT said...

orked: esok dgn dewan polis apa ntah..hehe..kat jln semarak je..jomlah orked :)

Diyana said...

xtahu dh dpt kad ke belum....
sbb kat umah sewa tu, org yg pegang kunci peti surat tu pemalas... org mintak kunci,dia xbg.. aih~

hubby saya pulak, kalau xde kad xnak pergi.. takut jd tetamu xdiundang... (T_T)

cikCT said...

diyana: nnt kalau pg calling2 kita ea..ktorg dtg dlm 1.30 time peak hours :D

nt kita email no fon utk dihubungi :)

cik mah said...

CIK CT...NK JOIN SKALI LAH..HUHUHU....xtau nk p ngan sape ni...