the bloggers !

Wednesday, 6 March 2013

WW: wed prep 3#

Assalamualaikum & hye semua! :)









 ~kisah hati cikCT~

13 comments:

Nursaila Norman said...

heiii..cantiknya,mcm stoberi..geram tgk :D

missGogreen said...

hahahah,,,betol lah..mcm buah beri..heeee

cik mah said...

hebatlah...dah siap....cantik....

s h a said...

cikCT...cantik!!!sukenyela tgk. :)

Amalina Ali said...

wahhhh... mcm nak picit2 pearl tu. cantik. :)

iedaurora said...

macam buah, geramnye nak mkn leh...

cintabella said...

cantik..cantikk :)

cikCT said...

saila & MG: kelakar lah korang..sbb ckp dia mcm buah yg blh dimakan..hihi

cikmah: dah siap tp dgn bantuan orglen jgk..tgn sendiri kayu..hehe

sha & NANA & cintabella: maceh2..biasa2 je HB ni..warna dia je yg buat dia naik..hehe

ieda: tak blh mkn ida..bahaya..hehe.ida, nnt kita hntr design bagai2 ea..kompem dah ni nk order dgn kamu :)

chil&zam said...

salam perkenalan..

cantiknye...

berapa butir perald diperlukan..size?

pakai glass pearl ke abs pearl (yg ringan skit) tu

*kalu takkeberatan ct boleh reply jwpan kt blog saye :)
thnks

chil&zam said...

last week 2st time pegi..dah nk ttp.xtaw ttp kul 7.30.

thanks for the reply.. kedai dia tigkat berpa? apa name kedai..nk pegi nk pegiii...huuu~~~

cik tie@ibtisam said...

Huehue~ bt review jgn lupe tag aku...

cikCT said...

hopkos makcik!akn kuabadikan nama ko sbgai org yg mmbantu menyiapkan keje separuh jln aku ni..tggu review aka tutorial.hihi

S..U..D..@..I..S said...

kekreatifan dan kesenian menyusun....cantik la dik