the bloggers !

Friday, 8 March 2013

pasrah

Assalamualaikum & hye semua! :)


 -_-

~Kau permudahkanlah segala urusan perkahwinan ku Ya Allah. Aminn~

10 comments:

cik mah said...

hehehhe..lelaki slau je mcm tu kan...sj je...malu lah tu sbnarnya... :)

Noreen Natasha said...

dia buat2 x fhm~~

Miss Hidy said...
This comment has been removed by the author.
Amalina Ali said...

Huehuehueeeee.. lelaki memang mcm tu la yunk. suke lepas pandang. :)

semoga dipermudahkan segala urusan yea. Amin.

SarahSyafiq said...

hehe, lelaki mmg mcm tu. tp bkn dia tak tahu pun.

Princess Feyqa said...

sje nk gurau2 tu hehe

linda said...

hahha..laki mmg mcm tu ct..lambat pickup sikit...kdg2 buat xtau dlu, pastu dia yg gabra

Cik Awin said...

lelaki...tau, buat2 tak faham je tu...

majlis bila eh, lupa dah? klu ada kelapangan, macam nk pegi cz incik suami nk jln2 ke melaka sekali ;)

cikCT said...

thnx korang for your comment! :D

lelaki mmg mcmtu kan.
pasrah jelah -_-

sarahhernyzar said...

haha sweet. tetiba rendu incik bintang. bhuahahaha..