the bloggers !

Tuesday 19 July 2016

Mimpi

Assalamualaikum & hye semua! :)


korang pernah tak dapat mimpi yang tak disangka2?
bagi aku kalau tiba2 mimpi dgn orang yg dah lamaaaa kita tak ingat, aku akn ada rasa pelik.
pelik kenapa tiba2 dia ni masuk dalam mimpi aku.
dan selalunya apa yang aku buat bila dpt mimpi orang tu aku akan stalk semula fb dia.
tengok dia hidup lagi ke tak.
pelik kan?

yang buat aku lagi rasa tak best ialah bila orang yg aku mimpi tu selalunya the ex'es.
haihlaaa
kenapa lah korang masuk dalam mimpi aku,
nanti tak pasal2 aku bangun tidur terus teringat kat dia.
padahal sebelum ni takde pun teringat2 kat dia.

lepastu orang cakaplah, orang cakap bukan aku yang cakap tau.
kalau kita mimpi orang tu maksudnya dia rindu atau teringat kat kita.
i is scary kalau tiba2 diorang rindu pada ku.
ouuchhh.


gambar takde kena mengena dgn tajuk

 ~kisah hati cikCT~

4 comments:

Unknown said...

erkkk ...
scary sgt law ex masuk dlm mimpi ..

Miss Red said...

ja kopiah zharef..sama ngn kopiah raya hadif..hue...bahaya ni kalo laki ko baca post ko ni..k bye ..keep update ok...bosan2 boleh aku baca..hee

Orked said...

scandal masok mimpi lagi scary dowhhh

zhareef-nomei-nomeii-muahmuah-kiss-sket-adam-tak-senyumm-uwaaaa

Pida said...

Akak pulak, hampir setiap malam mimpikan seseorg tu. Tak tau kenapa. Yg akak tau dia mmg ada hati kat akak. Ok akak perasan sgt.