the bloggers !

Wednesday 29 October 2014

cerita suri rumah part 2.

Assalamualaikum & hye semua! :)

bila datang mood rajin, hari2 update cerita kan. kemain lagi nak buat entri suuri rumah sampai ber part2. haha.

macam yang aku cerita entri sebelum ni, sejak dah duduk menyewa sendiri, automatik mood suri rumah ni muncul. perasaan macam mak2 . perangai pun macam mak2 dah. semalam ada kawan kat facebook buat aku meroyan. ada ke patut dia buat promosi tuppperware. aku ni memang pantang tengok bekas2 makanan. nak2 tupperware. aku susahhh nk beli tupperware sbb harga dia agak mahal. tapi bila budak ni buat promosi macamni terus aku meroyan.



RM280 untuk SEMUA yg ada dalam gambar ni. yang lagi best dia buat mcm main kutu untuk 5 bulan. sebulan RM56. hoihh! murah kot. sebab dia buat mcm byr duit kutu kan. ditambah lagi dengan barang2 yg kita dapat pun banyakkkkk. geram2.

mula2 aku tak heran pun. lpstu bila bukak fb blk ternampak lagi budak ni punya cerita kat newsfeed, terus aku tergoda dan dgn pantas pm budak tu. haha. mula2 aku dpt turn bulan 2 tahun depan tp sebab aku tak sabar aku mintak dia turn awal. so dapatlah aku turn ke 2 bulan 12 ni. yeayyyyyyy! geramnyaaaaaa tak sabar nak tunggu bulan depan ;p

 ~kisah hati cikCT~

9 comments:

Orked said...

eh macam best. sape budak nye ct? pm kt fb Sya kalaw rajin ek. hehehe.

Sya bekas2 tupperware da byk. minat yg tmpt simpan beras tu. huhu

Mrs NurulAsyraf said...

Aku byk dapat banyak hadiah kawen Tupperware tu, bekas beras tu pun ada..hehe..

Su Hamid said...

Tupperware ni bagus sbb tahan lama...long investment gitu..

Puan Awin said...

dah pindah dok berdua upanya...pindah mana ?? mesti jd rajin kan coz sume kena buat sendiri, x de mertua nak bantu dah ;)

cikCT said...

Awin,pindah rawang je.masih dkt dgn mertua lg.hihi

Tulah dh duduk berdua ni mmg rajin terlebih2.almaklumlah semua dh kena buat sendiri kan.hihi

cikCT said...

Nt kita pm sya tau.hehe
Kita xde lg yg simpan beras tu.tgh aim jgk sbb harga blh thn.huhu.best kan brg2 tuperware.sedap pakai.

cikCT said...

Mehlah bg aku hadiah bekas beras tupoerware.impian aku tu.hehehe

cikCT said...

Betul2.sbb brg dia elok n berkualiti.mmg thn lama kan.

Siti Asiah said...

Berbaloi bl Tuppaware...kalah membeli, menang memakai...;)

http://sufiyatuppawareshope.blogspot.com/