the bloggers !

Friday, 25 January 2013

random talk #1

Assalamualaikum & hye semua! :)


Terima seadanya
Tidak perlu terlalu mengharapkan kesempurnaan
Kerana kita sendiri belum tentu sempurna di sisi Dia.



kita ni manusia biasa je.ye,manusia biasa.setiap org ada kelebihan.ada kekurangannya.tidak perlu terlalu mengharapkan kesempurnaan pada oranglain sedangkan diri kita sendiri pun belum tentu sempurna di sisi Dia.


 ~kisah hati cikCT~

6 comments:

orked violet @ SYA said...

ct!!

kompem ke g wed cik mah??

cikCT said...

sya,kompem sekompemnya.

Sya dtg x?jomlah..blh jumpa2 pastu esoknya kita p bride gathering nak?

LiNda said...

korang gi wedding cik mah? kite nk gi..tp cik tunang xde, xde transport nk gi...sob sob :(

cikCT said...

linda, insyaAllah pergi..linda duduk area mana?kalau linda dekat dkt blh jalan sekali..

orked violet @ SYA said...

Sya same mcm LInda. kene kompem kan ngn Aiman (tunang) duLu

ct rajin x??
nak no. phone...!!! email kt SYa bLeh? kLW jadik SYa calling ct.chewahh
orked_violet@yahoo.com.my

(msg kt fb pon bLEh sbnrnye kan. hohoho)

MISS.FIFI said...

Ct..mcm mana nak contact awak..nak tanya pasal rumah yg kat melaka tu..