the bloggers !

Wednesday, 26 September 2012

cucuk atau gantung?

Assalamualaikum gugurlz! :)


dah tgk teaser x? hihi..mcm kelakar je nak main teaser2 nih..

korang, nak mintak pendapat sikit bulih dak? aku tgh keliru ni .. taktau samada bunga pahar ni nak buat gantung atau yg cucuk2 tu.. any idea?


jangan tanya aku tema nnt kaler apa sbb aku pun taktau nak buat kaler apa..sbb tu bunga ni warna warni kaler nya.haha.

~kisah hati cikCT~

7 comments:

ciksusu said...

buat dua2 :p
nak senang yg cucuk, nk leceh sket yg gantung..hehe

Cik Nina said...

yg cucuk sng,,, hehe btl ckp ciksusu ;)

aliaa ayu said...

gantong la commeeiii...

Noreen Natasha said...

bunga pahar gantung? ada ke jaja.. nnt story kat kite jaja..huhu

LiNda said...

Wat cucukk..senang..
Hai awok,sy kawan eton..;-)

Cik Awin said...

cantik la munga2 tu...warna warni..

cikCT said...

ciksusu, cik nina, linda :
itulah pasal..nmpk gaya cucuk mcm nmpk lg senang tp kalau gantung nmpk comel pulak..hehe

kak ayu: nk buat gantung tu mcm lecehhh..hehe

nona: ada je cik nona bunga pahar yg gantung..comel tau :)

awin : thnx! :)