the bloggers !

Wednesday 26 March 2014

anybody home?

Assalamualaikum & hye semua! :)

wehhh...habuk weh. habuk. teruk nau dh blog aku ni tak berupdate :(

aku tgh taip entri lain sbnrnya ni.tp mcm byk sgt nak berceritanya. asiklah tertangguh2 nk habiskan entri tu.

macam2 nk cerita spjg beberapa bulan aku x update blog ni.

ada certain kwn blogger yg dah tau thru fb. mmg niat nk cerita kat blog jgk buat kenangan.

insyaallah aku cuba habiskan cerita tu secepat mungkin ye :)

adios!

 ~kisah hati cikCT~

7 comments:

Puan Awin said...

adoi, terbersin2 kna habuk tu...cepat bersihkan... hehehe

cik mah said...

Lame menunggu updatenya....cepat2...

Lady Yusuf said...

cepat ja update..heh

cikCT said...

tulah. tgk blog sendiri hari2 tp nk mngemasnya kemain mls. hihi

cikCT said...

okies cikmah. entri dh duk dlm draft seminggu lebih dh. tp nk menghabiskan tu susahhhhh nya. hehe

cikCT said...

eh, ada as komen. malu lah pulak aku. ;p

nZaOdonut said...

meh aku sedut pakei vacuum mau? mau?

hua hua hua