the bloggers !

Sunday, 12 May 2013

Walimatulurus Siti Noorhaniza & Hazriq

Assalamualaikum & hye semua! :)  *sticky post*

Dengan rasa merendah diri dan penuh rasa kesyukuran saya, cikCT ingin menjemput rakan rakan blogger samada yang kenal atau pun tidak untuk meraikan majlis perkahwinan saya pada:

PEREMPUAN (4 MEI 2013) , JASIN MELAKA




LELAKI (25 MEI 2013), BATANG KALI, SELANGOR



Kepada rakan2 blogger yang nak kad, boleh tinggalkan alamat di ruangan komen. Saya sangat berbesar hati kalau korang dapat hadir untuk memeriahkan hari bahagia saya ini :)

9 comments:

Miss Hidy said...

menghitung hari..Good LucK:D

cintabella said...

comelnya kad :)
tahniah tau..

sarahhernyzar said...

tahniah dear.. smga berbahagia hingga Jannah dan majlis berjalan dengan lancar serta medapat barakah dari Allah taala.. aamiin..

ceklala said...

moga berjalan lancar semuanya...selamat pengantin baru :)

nZaOdonut said...

TAHNIAHHH cik jaja & pasangan :)

semoga berbahagia hingga akhir hayat..sorik le ak mmg xdpt hadir ade tugasan penting menanti hew hew hew

Pida said...

Cantiknya kad diaaaa! Akak terima ini sbg undangan rasmi ye cikct! Thank u so much darling...

Dag dig dug!

Puan Awin said...

tidak ku sangka tidak ku duga, leh terjumpa ct di jln TAR...maaf ye, bkn sombong, cuma terkedu je, cam x caya pulak...tambah2 ngh menikmati jeruk mangga tanpa kulit yg diidam2kan kan, tu yg terkedu sekejap ;)

Nursaila Norman said...

eh,xlama dh..sabtu ni la kan..maaf la,saila lama x online..online pun kejapppp sgt xdpt nk BW..huhuhu! apa2 pun tahniah yer niza :) saila kirimkan doa jelah yer..semoga kekal bahagia hingga ke syurga, selamat melayari bahtera yg sgt seronok nanti :))

nabillah bolhassan said...

Tahniah. Semoga berbahagia hingga ke hujung nyawa. Semoga majlis yang dirancang berjalan lancar tanpa sebarang cela. :)