the bloggers !

Thursday, 2 August 2012

mata oh mata!


ecece..konon cumil lah tu 


mata bawah kat belah kanan ni duk berkedip-kedip je tau.
rasanya dr isnin aritu.
stress!
sbb dia berkedip2 dlm waktu yg panjang.
pastu dia berhenti jap.
pastu kang dia sambung kedip2 balik.
rasa tak selesa sampai aku terpaksa letak tgn ni kat mata.
tgh bercakap2 dengan org pun aku tetap jgk letak tgn kat mata.
serius tak selesa.

bila duk google2 carik maksud
majoriti kata kalau belah kanan ni maksudnya baik
tp xtaulah.
ikut org kot.
mcm aku sendiri.
kalau mata kiri bergerak2 mmg maksud tak elok.
confirm nangis!
kalau mata kanan nak jumpa org jauh.
itu kalau atas kanan yg bergerak.
kalau bwh kanan bergerak2, taktaulah pulak apa jadik kan.
selalunya jenis aku,kalau mata bwh yg bergerak.
akan menangis.
uwaaaaa..xmaulah nanges2!

sobs sobs T_T

~kisah hati cikCT~

2 comments: