the bloggers !

Thursday, 15 December 2011

| selepas sebulan |

Assalamualaikum rakan2 blogger!

rindunya nak taip en3 baru tp MALAS lebih menguasai..hehe..
apa ye cerita terbaru cikCT?ceritanya, opkos lah aku dah blk melaka blk kan..tp......

walaupun dah blk melaka balik,dekat negeri sendiri tp dugaannya tetap ada..seronok mmg seronok...cumanya aku kena jadik minah rempit TEGAR dah sekarang.rempit bukan setakat 5-10 minit tp SEJAM ok..hampir SEJAM untuk aku sampai tempat baru ni dgn rumah sendiri..

nak buat mcmna..sendiri degil takmo duk umah sewa kan?bukannya sengaja takmo duk umah sendiri tp tpt kat sini horror kot..ditambah lagi dengan rasa mcm tak berbaloi pulak if duk umah sewa sedangkan rumah kat mlk jgk kan?

tp,syukur Alhamdulillah..rezeki yg Allah dah bagi..jgn merungut..ini hrga yg kau kena bayar tau cikCT (:

currently,cikCT tgh sibuk..sibuk dgn kerja baru..nak fhmkan kerja plus tanggungjawab sekarang lagi besar..bukan mcm dulu..keje boleh main2...skrg ni kau nak main2?jangan harap...TANGGUNGJAWAB sekarang lebih BESAR ^_^

plus,sibuk dgn persiapan..huhu..dugaan btl..dahlah gaji bulan 11 tak dpt..back debt katanya..tunggulah gaji bln 12 ni..sian kau cikCT..takde duit..brg byk nak beli...duit byk nak pakai...aduhaiiii...dugaan btl..

oklah uolz,insyaAllah cikCT akan lebih merajinkan diri hupdate velog..rasa jeles sgt2 tgk org hupdate velog hari2..macam mana diorg blh rajin hupdate velog ek???im wondering....huhu...tata uolzzz...

assalamualaikum!

guess what? (:

~kisah hati cikCT~

3 comments:

Miss Red said...

good luck ja..happy for u..doakan aku ngk..(^_^)

cikCT said...

maceh cik as..seronok ak tgk blog ko nyah..very d updated..jeles mak..hehe

eezance said...

visiting... happy blogging! ;)