the bloggers !

Thursday, 22 December 2011

kakwOs (:

assalamualaikum..

tgk tajuk tu,tau tak psl apa sbnrnya?hehe..

actually nk cte psl sorg kakak blogger ni..aku suka sgt baca belog dia..taktau knpa.mcm pelik pun ada jgk..hari2 on9 mesti terus taip belog dia dgn belog ahkak geli..benda tu wajib..rasanya ak kenal dia punmelalui belog ahkak geli jgk kot..

nak dijadikan cerita..kakwOs ni rajin reply komen aku membuatkan aku lagi rasa terharu..seronok bebeno le gamaknya..seronok sbb tak sgka dia blh reply komen aku! *ke sebenarnya aku yang jakun?* siap jadik fren kat fb lg..sumpah ak teruja!suka sgt2!rasa hepi sbb ada kwn blogger yg tak dikenali raut wajahnya ada dlm frenlist fb..hehe

yg buat aku lagi teruja sgt ni,sbb aku dapat tau kakwOs sekarang ni dh femes wooOOo...lagi den teruja!tgk kat utusan terpampang gambar dia dan rkn2 tgh pegang duit baru yg tgh heboh sekarang ni..duit yg bank negara keluarkan start dr tahun depan..*x sgka kakwOs keje ngn bnm.ingtkan dgn spa..hehe* siap nama penuh tau..rosdiana tuuuuuuu..ok,i dabel2 tripel2 teruja!!!!


nampak tak mana kakwOs?hehe ;p

oklah,tu je nak cerita. *hye kakwOs! nak sainnnnnnnnnnn plishhhhhhhhhh! *

assalamualaikum (:

macam byk pulak aku punya hehe kat entri ni kan?menyampah tak baca?hehe <--- dusshhhhh!

~kisah hati cikCT~

5 comments:

محمد رازيق said...

wah duit baru tuh.. hehe.. nice info.. free2, jmput singgah blog.

Ain Atika Zailani said...

wahh duit baru..hmm bau duit ni..hehekss=p

-wos- said...

dik..
baru sekarang akak berani komen dik.
akak maluw sebenarnyaw...

hakahkahakah.
bye.

cikCT said...

eh kak wos lah (:

hye kakak!

jgnlah memalu.sy teruja nih dpt kenal blogger pemes tau..kehkeh

cikCT said...
This comment has been removed by the author.