the bloggers !

Tuesday, 28 June 2011

kisah hati

tersebutlah alkisah
antara kau dan aku
fuhhhh
apa aku nak taip ni?
nak cerita pasal apa sbnrnya ni?
takde cerita pape pun
cuma nak ckp
cikCT dh gila dgn lagu alyah---->kisah hati
lagu ni ada maksud nya dalam hidup aku
cinta kau dan aku...takkan mungkin bersatu
ok done
tata semuaaaa




info tambahan: tiada kena mengena dgn en kicap sy ok! :D

6 comments:

Noreen Natasha said...

jaja..sengal ja..igt apa lah td..hehehe

Noreen Natasha said...

jaja..camne nak bagi blog yg kite follow tu xde..dkt profile kite.

kuepelita said...

jaja malu2 nk citer..hikhikkkk

Miss Red said...

oit ja..baru aku nk feeling2 baca kisah ko..alalal citer je la ja..wee:)

cikCT said...

hahaha..mana boleh cerita sgt...kisah hati ni cerita chenta daku yg tak kesampaian...kerna daku tlh dilamar maka nya yg lambat tu lah yg jdk tak kesampaian kan..hahaha

rosdiana said...

assalamualakum CT.

salam kenal, tq sudi follow blogremajapurba akak tu =_=