the bloggers !

Monday 6 January 2014

happy birthday cik nurul hidy!

Assalamualaikum & hye semua! :)

6 Januari 2014.



entri khas untuk cik nurul hidy kita.
selamat hari jadi diucapkan kepada beliau.
yg ke.......err 20th kan nurul? :p

cerita perkenalan aku dgn dia.
kitorang kenal dar zaman diploma lagi.
DIIM Segamat 2005-2008
tp dulu tak berapa rapat dgn dia pun
start rapat masa dia pindah duk depan bilik aku.
kebetulan pulak satu kelas.
so secara tak langsung jadi rapat lah jgk kan.

lepastu sambung degree pun jumpa dia jugak.
Puncak Perdana 2008-2010.
kali ni baru betul2 rapat.
amik kelas sama2 group asignment pun sama2.

amik minor system sama2.
amik elektif system yg patut amik time part 6 tp kitorang buat keje gila amik time part 4.
nasib baik tak failed. HAHAHA

kawan yg sama2 tarik rambut masam muka jeling menjeling bila time buat group asignment.
HAHAHA.

berapa tahun dah kita kenal nurul?
rasa ada dalam 7yrs ++ kot?

hepi birthday utk ko.
semoga kahwin tahun ni dgn mr A.
tp kahwin time aku dah bersalin tau.
jgn buat time aku dlm pantang lak.
kang aku tak dtg lak kenduri ko mcm ko tak dtg masa kenduri aku aritu :p


gambar paling mahal sbb time ni kitorg KURUS sgt! aku pun tak sgka dulu2 bdn kitorg kecik je rupanya. HAHAHA.


 ~kisah hati cikCT~

6 comments:

Nursaila Norman said...

serius saila x perasan cik hidy tu fren dgn saila kat FB..huhuhuhuhu! td nampak dia share pic telekung Bella Ammara tetiba rasa mcm pernah dgr brand tu..boleh tak mcm tu.. huhuhuhuhu!

untung cik hidy,ada org buat entry birthday utk dia..hihihihi :D

Unknown said...

bertuah miss hidy ada org buat entry kat sini..hehe
happy bday miss hidy!

cikCT said...

Kita perasan sbb selalu tgk dia komen kat blog saila.tp xperasan pulak dia fren fb dgn saila.

Kitorg kwn dh lama tp last jumpa tau x masa konvo taun 2011 dulu.melampau kan.hehe

Psttt saila.cantik kan telekung tergoda iols.hihi

cikCT said...
This comment has been removed by the author.
cikCT said...

dh dtg mood rajin mmg manjang je nk update entry :P

btw, congrats menang giveaway dr mila! cantik2 tauu hb yg dia buat tu :)

merahitujambu said...

moga panjang umur di murahkan rezeki kt kawan awak tu ya