the bloggers !

Monday 8 April 2013

wed prep #5 :TEASER lagi

Assalamualaikum & hye semua! :)



ciktie wasup aku gambo ni. katanya teaser. pastu aku tnyalah ni teaser apa? mcmna aku nk cerita kalau aku taktau dia mcmna. pastu ciktie jawab,

"dah kata teaser..ckp je teaser attire nikah. apalah ko ni "

T_T

aku pun taktau mcmna ghupa baju nikah aku ni. yg aku tau, mggu lps aku p umah dia hntr baju kurung moden satin kosong. tggu jelah dia siapkan semua termasuk shawl and veil baru dia bg full version. debor pulak aku nk nunggu ni!

p/s:

1.cikite ni mmg buat dari zmn tunang lg dia buatkan tudung dgn veil aku. nk tempah dgn dia? boleh sajork :D

2.ciktie ni jugaklah yg tlg menyudahkan pearl hb aku tu. mcm2 jenis hb dh dia buat. bolehlah jenguk2 kat fb (Handbouquet Ibtisam) dia kalau rasa nk cuba hasil air tgn dia ^_^

3. 25 days to go bersamaan 3 kali Jumaat lagi. @ @

~Kau permudahkanlah segala urusan perkahwinan ku Ya Allah. Aminn~

2 comments:

sarahhernyzar said...

mesti cantek kan... :D x sabar nk tgu awak nikah.. nk ttgkk... wee~!!

s h a said...

CT...cantiknye teaser baju.sha pong x saba nk nenok.hehe.besh3.macam mane ngan bridal tu syg.da jmp ke baju yg dicari?