the bloggers !

Wednesday 20 April 2011

sekadar luahan...

dengan nama Allah yg maha pemurah lg penyayang...sesungguhnya Dia yg mengetahui segala2 nya...Dia tahu apa yg Dia takdirkan utk hamba2Nya..aku hanya insan yg lemah..semua yg berlaku ni dugaan dari Dia..Dia nk uji aku..sama ada aku kuat atau tak..terima kasih Ya Allah...dgn ujianMu ini,aku seharusnya semakin dekat dgnMu..hanya padaMu tempat ku meminta...Kau yg lebih mengetahui segala2nya..

hari ke hari...makin byk ujian yg Allah bg utk aku..tanpa aku sedar aku selalu mengeluh..knapa Dia turunkan ujian mcmni kat aku...aku silap Ya Allah..ampunkan hambaMu ini kerana tidak bersyukur..sesungguhnya aku sedar Ya Allah...setelah hujan yg kau turunkan,akan ada pelangi yg kau berikan..

bersabarlah...bersabarlah...ganjaran utk org2 yg sabar itu sgt besar...asalkan kita ikhlas..insyaAllah Dia akn permudahkan segalanya utk kita...bersabarlah wahai Siti Noorhaniza Hamdan...akn ada sinar bahagia utkmu jua kelak..insyaAllah..

1 comment:

nfni said...

jom join contest bergambar dengan beg http://farqiseira.blogspot.com/2011/05/contest-bergambar-dengan-beg.html