the bloggers !

Monday, 16 July 2012

aduhai si luna~


L.U.N.A


sepupu den yg bela

ni dah yg kedua

yg sulung aritu jantan

coffee namanya

dua2 ni dia beli

mmg terbaek!



C.O.F.F.E.E

~kisah hati cikCT~

8 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

alahai..comelnya

ciksusu said...

comeynye!!!!

hdsykn said...

COMEL GILER HOKAYYY!

haha rasa nak lempang laju2 haha, tahpape geram lah ngn kucing, nk gigit tak boleh banyak bulu, lempang manja2 je slalu..hehe

cikCT said...

bdk 2 ekor ni kalau jumpa face to face mmg blh buat kte semua gigit diorg kan kan kan.. hehe

Miss Hidy said...

comel gle..aku yang x minat kucing2 ni pon..rase nk bela kucing tetibe..ahaha..

•emy sharina• said...

Geramnyer tengok Luna!! cute gilerrr

BIE said...

suka.. luna comel sangat

cikCT said...

miss hidy:jom2 bela kucing beramai2.belajar jadi penyayang dr skrg.hehe

emy:sape yg tak geram kalau tgk luna ni kan. :)

bie:sangatttttt comel